CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Tuesday, April 21, 2009

Kiired ajad

Elu on kiire ja nagu näha peale pühi pole aega saanud, et uusi uudiseid kirjutada aga uudiseid on küll. Kiire kokkuvõte siis.
Käisime golfamas, mis mulle eriti ei meeldinud.
Sain suurtelt herilastelt 4 korda nõelata, see meeldis mulle veel vähem.
Käisime lõpuks ometi Surfers Paradises ja Q1 otsas ja oli täitsa tore.
Pühade ajal käisime Aedmate juures, kus saime sülti ja hapukapsast ja Mati Nuudet kuulata ja see oli väga mõnus üritus.
Kui kedagi pikemalt veel huvitab, siis olen golfamas nüd 2 korda käinud ja vaikselt õpin ka sellest kummalisest palli toksimisest mõnu tundma. Ken seevastu on vana kala ise golfinduses ja platsil viibib väga väga tihti. Pühapäeval sai ka Rein Aedma käest õpetussõnu, mida ja kuidas paremini teha ja nüüd tahab veel rohkem mängima. Jalgpalli võib tema puhul vaikselt ära unustada ja golfi asemele võtta, seda enam et tal tuleb golfamine ka väga hästi välja.
Herilastega oli see tore lugu, et esimene kord golfiplatsil ja esimene rada mängitud, suutsin rohu seest ilmselt herilasepesa üles leida, mis neile sugugi ei meeldinud ja nad asusid mind raevukalt ründama. Ja herilased pole siin sugugi sellised väikesed tegelased nagu Eestis vaid ikka mõnusalt suured poisid. Igaljuhul enne kui arugi sain olin oma neli sutsu kätte saanud. Jalg paistetas päris mõnusalt üles ja valmistas piinu veel nii mõnekski päevaks, siniseks läks ka :D. Igaljuhul pidi see olema esimene kord, kui keegi tutvusringkonnast nõelata platsil on saanud, nii et ma ikka kohe oskan.
Kuna elu on siin kullarannikul väga kiire, siis polnud me jõudnud isegi Surfersis käia. Otsustasime selle vea parandada ja minna randa ja ka külastada maailma kõrgeimat elumaja, mille 77ndal korrusel asub kena vaateplatvorm. Lift sõidab ülesse 43 sekundiga ja kartsime küll, et hakkab paha aga sõit oli nii sujuv, et kui kõrvad lukku poleks läinud siis poleks arugi saanud kui kõrgel oleme. Aga vaade oli kena ja kuigi lubati, et võib isegi 80 km kaugusel olevat Brisbane näha siis meie kas ei leidnud seda üles või lihtsalt ei nänud.
Ja kui keegi tahab teada, kuidas lihavõtteid Austraalias peetakse, siis kahjuks selle koha pealt pole mul mitte õrna aimu ka, sest meie sõime hapukapsast, sülti, musta leiba, liha ja ka eesti sinep oli laual. Arvatavasti austraallased nii vist seda ikka ei tähista ja kuigi laua ümber olid ka Aedmate lapsed ja nende austraallastest abikaasad siis unustasin seda küsida.
Mina olen nüüd natuke üle nädala juba tööl käinud. Lepingut mul pole ja kui küsin seda siis öeldakse, et kohe õhtul teeme, siiamaani pole veel teinud. Iga hommik küsin uuesti ja siis öeldakse, et ma pean oma vajalikud andmed tooma ja siis saame teha. Nii ma siis kraabingi iga hommik koti põhjas oma andmed jälle välja ja sinna see asi jääbki. Graafikut mul ka pole, sellega on täpselt sama lugu, et igaks õhtuks lubatakse valmis teha aga siiamaani pole ma seda veel näinud. Oma järgmise tööpäeva saan reeglina teada siis kui ülemus eelneval õhtul mulle 10 või 11 ajal sõnumi saadab. Ma veel esialgu ei kurda, sest raha saan ma sulas kätte aga lubatud müügiprotsenti seal ei kajastu.
See nädalavahetus tõotab tulla meil väga kiire. Nimelt on meil maha vaja pidada 2 sünnipäeva ja ka 1 ärasaatmispidu, vahepeale peaks veel mahtuma hulgaliselt golfi ja Brisbane Eesti seltsi koosolek. Eks näis kuidas see kõik toimuma hakkab.

1 comment: