CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Tuesday, March 10, 2009

Viimased tunnid sombuses Eestis

Jäänud ongi siis vaid viimased loetud tunnid enne kui lennukile astume, täpsemalt siis 44 tundi. Jah mitte päeva vaid tundi!!! Tundub, et mu pikaajaline unistus hakkabki tõeks saama. Ja kuigi kõik ütlevad, et see on hull ettevõtmine olen ma jätkuvalt täiesti veendunud, et see siiski on ainuõige tegevus.
Erilist reisiärevust veel pole. Seda ilmselt seetõttu, et kottide pakkimine ja korteri koristamine ei edene väga edukalt. Lükkan koguaeg neid tüütuid tegevusi edasi lootuses, et äkki homme viitsin rohkem. Tundub, et homme aga tuleb tõesti ennast liigutama hakata ja küll siis ka tuleb ärevus sisse.
Meie edasine teekond näeb siis välja järgmine: Tallinn-London-Dubai-Brisbane. Meie õnneks on reis suhteliselt lühike 30 tundi kõigest kokku :) Leidsime omale ka reisikaaslase (keda me veel küll näinud pole), kellel on sama tee jalge all. Vestlesime siis üks õhtu elavalt lendude kellaaegade üle ja tekitasime väikest paanikat, sest ei saanud kuidagi pihta, et kui me hakkame mõlemad ühel ajal Eestist minema ja jõuame peaaegu ühel ajal ka kohale, siis kuidas ometi on võimalik, et Mirko (nii on meie uue sõbra nimi) saab vahepeal 29 tundi Kuala Lumpuri elu nautida? Lõppude lõpuks kui paanka juba päris suur oli tuli välja tore tõsiasi, et Mirko siiski lahkub päev varem kui meie :) Seega nagu ma juba eelnevalt ütlesin, meie reis on suhteliselt lühike.
Kui kõik möödub viperusteta peaksime me 14. märtsi hommikul kell 06.35 maanduma oma uues kodus teisepool maakera. Loodame, et 13 reede, seda kõike ära ei riku :)

3 comments:

  1. Ma olen rohkem ärevil kui teie :) Teil saab ütlemata tore olema! Nagu näha on blogi hea idee, saab tööpäeval comme loopida! Muide.. Ma lahkusin Eestist 8 märts 2007 ja maandusin Brisbanis 11 märts hommikul peale 6 :D Sammute siin minu jälgedes! Tubli! Musid!

    ReplyDelete
  2. Jummel, jummel, lihtsalt super lahe! Ootan juba Teie seikluseid, et siis ehk isegi kunagi sama asi läbi teha :)

    ReplyDelete
  3. Nii, mis kellaaegadesse puutub...
    Kallis mammaaaa suutis siin iseenda jaoks jälle väikse paanikaosakonna tekitada. No tegelikult mitte nii hullusti, aga mõtlema pani küll, et mis krdi aja järgi te kusagil järgmise lennuki peale astute ja kas te ise ikka saate aru kuhupoole kusagil seda kella keerata ja ei jää kogemata kombel mõnest lennust maha. Mitte et Dubais tore poleks, aga see polnud vist päris see koht, kuhu saada tahtsite. Mõtlema pani see, et Sirts rääkis, et lendamist on 30 tundi ja et astuvad lennukist välja 14.märts 6.30. Ei suutnud ma kuidagi aritmeetikaga hakkama saada, teades, et lend väljus 12. märtsil kl. 16. Kui palju ma ka ei korrutanud/jaganud/liitnud ja lahutanud, ikka sain 38 tundi kokku. 8 tundi liiast !!! Lõpuks ma siis oletasin, et lennujaamades järgmist lendu oodates kulutatud aega te lennuaja sisse ei arvestanud. Aga keegi võiks ikkagi mulle ütelda, et mis kell siis praegu Austraalias on?

    ReplyDelete